Bende 707 1 var. distortionları biraz trş makinesi sesini andırıyo ama iyi ayar çekince gayet güzel olyor. Genelde pek sevilmez ama ben uzun süredir kullanıyorum ve memnunum. Modulasyon efektleride çok çeşitli. Kendi içinde ayrı ayrı türü oluyo efektlerin .
707 II de aynı özellikleri koruyorsa alınabilir bi alet ama traş makinesi olayı uzerinde biraz durulması gerekebilir. O yüzden pes etmeden EQ ile baya bi uğraşı ha!