Yorumlar

  • Edevat Samson - Zoom - 707II

    Bende 707 1 var. distortionları biraz trş makinesi sesini andırıyo ama iyi ayar çekince gayet güzel olyor. Genelde pek sevilmez ama ben uzun süredir kullanıyorum ve memnunum. Modulasyon efektleride çok çeşitli. Kendi içinde ayrı ayrı türü oluyo efektlerin .
    707 II de aynı özellikleri koruyorsa alınabilir bi alet ama traş makinesi olayı uzerinde biraz durulması gerekebilir. O yüzden pes etmeden EQ ile baya bi uğraşı ha!
    Üye
    PA
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Edevat Fender - American Stratocaster

    gitar harbi iyidir, mükemmeldir ama şu klavyeleri azcık daha inceltip 2 perde daha koysalar daha mükemmel olmaz mıydı be kardeşim..
    Üye
    PA
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    güzelde tüm sözlerini anlayamadim ilk dinlediğimde doğrusu ama sarkı müthiş turkçe müzik sevmesemde sevdiğim bu parcayı
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Marilyn Manson - Sweet Dreams

    çok vahşice korkuyrm adamdan
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Marilyn Manson - Sweet Dreams

    marilyn mansonun tek dinlediğim şarkısı
    Üye
    CaFeiN
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Kurban - Gelme

    Şarknn başı çok güzel ya.
    Üye
    CaFeiN
    Tarih
    10 Kasım 2004

Anket

ruzgarso sorar:
Rock \'n\' Roll çaldığımız grupta repertuara hangi parçayı ekleyelim?
  • When a Blind Man Cries - Deep Purple
  • Superstition - Stevie Wonder
  • White Room - Cream
  • Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd
  • Fortunate Son - Creedence Clearwater Revival
  • Nightrain - Guns \'N\' Roses
  • Wanna Be Your Slave - Maneskin
  • Black Dog - Led Zeppelin
//www.garaj.org