sevindim anlaştığımıza. doğrudur aslında ruh var mı yokmu bilmiyorum ama ben şarkıların ruhuna bakıyorum. ogün de veriyo aslında ruh fakat belki de canlı performanslarıyla kayıta stüdyoya girdiler ya ondandır. sevindim anlaştığımıza. anlaşmak iyidir be:)) öyle yani... ya zaten savunsak da ne oluyor ki.. adamların sanki bizi taktığı varda.. sanki ogün bunları okuycak, aaa bak sanem benle ilgili böyle yazmış hadi ben bunla ilgileniym veya başka bişeymi diyecek?! biz burda boşuna kendimizi yırtıyoruz neden, sevdiğimiz hayranı olduğumuz insanlar için.. sanki onların da çok umrundaydı:)) neyse yine de ogün iyidir:)) byeee... kendine iyi bak..