yıl yanlış hatırlamıyorsam 1999 ve ben o zamanlar 13 yaşındayım hayatımda ilk defa yabancı bi rock kasetim olmuştu...Ve bu cranberries(burry the hatched albümü) ten başkası değildi..bana yaşadığımı, gerçekten duygularımın hislerimin olduğunu bu albüm öğretti..Hele Animal Instinct.......Lise de geçirdiğim o güzel yıllarda hep söylediğim bir şarkıydı...hala söylüyorum pes emedim....dodo nasıl da güzel çalmıştın klasik gitarda ben de söylemiştim.......Cranberrries bir efsanedir peşinden gidin arkadaşlar...