Yorumlar

  • Parça Gary Moore - Still Got The Blues

    valla yağmur altında emektar creative cd calarımla dinliyordum çok hoş aşığım ben aşıııık
    Üye
    need_a_cure
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Linkin Park - In The End

    benim efsane şarkım

    in the end it doenst even matter.......

    mükemmel!!!!
    Üye
    altearate
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Cranberrıes (the) - Animal Instinct

    yıl yanlış hatırlamıyorsam 1999 ve ben o zamanlar 13 yaşındayım hayatımda ilk defa yabancı bi rock kasetim olmuştu...Ve bu cranberries(burry the hatched albümü) ten başkası değildi..bana yaşadığımı, gerçekten duygularımın hislerimin olduğunu bu albüm öğretti..Hele Animal Instinct.......Lise de geçirdiğim o güzel yıllarda hep söylediğim bir şarkıydı...hala söylüyorum pes emedim....dodo nasıl da güzel çalmıştın klasik gitarda ben de söylemiştim.......Cranberrries bir efsanedir peşinden gidin arkadaşlar...
    Üye
    altearate
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Dream Theater - Hollow Years

    hayatımda bana hiç bu kadar anlam katan bir şarkı olmamıştı...İyiki bu şarkıyı dinlemişim,iyiki aşık olmuşum..tek kelimeyle muhteşem bir şarkı......duygularım gözlerimden akıyor.....
    Üye
    altearate
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Depeche Mode - Dream On

    bu şarkıyı dinlediğinizde gerçek müzikten anlayanların benim gibi uçuk hissedeceğine eminim....herşeye rağmen yılmadan HAYAL KURMAYA DEVAM!!!!!!!!!!!
    Üye
    altearate
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Sting - Fragile

    WALLAHİ bu adamada şarkılarınada kliplerine de giyim tarzına da herşeyine bayılıyurm
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    8 Kasım 2004

Anket

metalikmanyak sorar:
Secret Garden'ın En Beğendiğiniz Albümü ?
  • White Stones
  • Songs From a Secret Garden
  • Dreamcatcher
  • Earthsongs
  • Once in a Red Moon
  • Onlar da kim?
//www.garaj.org