bak bu mesajına bir şey diyemeyeceğim :) işin ticari yönü,yani firma baskıları falan onlarda ki isteği törpülüyordur,illa ki. Bunu biliyorum ve bir şey söylemiyorum,önümde ki parçalara göre yorum yaptım. Her müzisyenin virtüöz gibi çalması gerektiğini,tekniğinin süper olması gerektiğini falan söylemiyorum. Müziğe ruhu veren şay başka,Kurt Cobain'de iyi gitar çalamıyordu,sesiyle akorlar falan tersti ama ruh vardı,böyle bir şey. Ogün'de de ruh vardır ama ben alamıyorum,olabilir,bu yüzden de "gitar" çalmasını istiyorum. Hayran kitlesini falan da eleştirmiyorum,benzetme yaptım yani ne kadar sevsenizde her açıdan bakıp savunun istedim ki bu mesajın da öyle oldu. Anlaştık:) Size de iyi dinlemeler.