Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    bak bu mesajına bir şey diyemeyeceğim :) işin ticari yönü,yani firma baskıları falan onlarda ki isteği törpülüyordur,illa ki. Bunu biliyorum ve bir şey söylemiyorum,önümde ki parçalara göre yorum yaptım. Her müzisyenin virtüöz gibi çalması gerektiğini,tekniğinin süper olması gerektiğini falan söylemiyorum. Müziğe ruhu veren şay başka,Kurt Cobain'de iyi gitar çalamıyordu,sesiyle akorlar falan tersti ama ruh vardı,böyle bir şey. Ogün'de de ruh vardır ama ben alamıyorum,olabilir,bu yüzden de "gitar" çalmasını istiyorum. Hayran kitlesini falan da eleştirmiyorum,benzetme yaptım yani ne kadar sevsenizde her açıdan bakıp savunun istedim ki bu mesajın da öyle oldu. Anlaştık:) Size de iyi dinlemeler.
    Üye
    cc_baran
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Ceza - Holocoust

    olm sn bastan assagi yanlis yazmissin haberin yok! bi www.suikast.de ye gir dogrularini oku!!!
    Üye
    torchz
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Ceza - Holocoust

    olm ayni bok degil ayni bomb olacak!
    Üye
    torchz
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Hande Yener - Acele Etme

    güzel parça ..................
    Üye
    kurtkan
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Şarap - BBT

    selamlar.. şarap vokalisti ben, (ilgilenirseniz) web sitemizden bilgi ve mp3 edinebilirsiniz..bai bai:)
    Üye
    doxa doll
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    ya bak şimdi haluk falan deme bana!!! kıl oluyorum zaten o adama.. ben evet ogün'e aşırı derecede hayranım. müziği de güzel ve halukla bir tutma şunu dedim sana dimi?! zaten Türkiye'de insanlar hiçbirşeyi kendi istediği gibi yapamıyorlar. bırak normal özgürlüğü sanatsal özgürlük bile yok yani... e adam bu meslekten para kazanacaksa tabi ki maddi olarak da düşünecek değilmi??? şimdi gidip hord rock yapsa Türkiyede ne kadar millet dinler ve bunun getirisi ne olur ki.. gördük işte ilk kasetinde neden başarılı olamadı bu yüzden.. Demir demirkan bile ilk kasetlerinde istediği tarz müzik yapamadığını belirtiyor eğer izliyorsan çıktığı programları illa duymuşsundur. son kasetinde istediği performansı ve sert müziği yapabildiğini daha önceleri piyasadan ve şirketlerle prodüktörlerle anlaşamadığını ve ona "sert müziklerle çıkarsan tutulmazsın hafif olsun" tarzında şeyler söylendiğini anlatıyor. yani o bile bir kaç albümden sonra yaptı senin dediğin bu sert müzik, solo muhabbetini falan.. bence ogün de değil de, biraz da şirketlerde ve millette ara suçu. eminim belli bi kitleye ulaştıktan sonra zaten ogün de yapmak istediği birçek şeyi yapacaktır. ilk kasette zaten sorunlar olduğundan adam yıpranmış bir de ikincisinde aynı leylerle karşılaşması onun açısından iyi olmaz hem maddi hem manevi. tabii ki müziğinden ödün vermemeli bir insan maddiyat için ama vermek zorunda kalınıyor.. çünlü yaptığın iş buysa ve ondan para kazanıyorsan elbette düşünmen kazım bunları.. ogün'ün dinleyicisine yakışmaz bu arada Haluk Levent fanları gibi adamlar, biz öyle değiliz yani.. bu arada eğer pentagramdaki performansını biliyorsan ne kadariyi müzik yapabilceğini ve asıl tarzını da bilebilirsin.. bu da seni tatmin etsin bence. üstelik sana ogünü sev demiyorum fakat eğer insanlar bazı şeyleri göremiyorsa bunu göstermek lazım.. belki göremediği şeyleri görür de anlar diye düşünüyorum. neyse sen bilirsin tabi seni anlatan müzik neyse onu dinlersin.. sana iyi dinlemeler.. byeeee
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    8 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    ALLAH YOK DEMEK İSTİYO (iki gözüm kadar eminim sen yoksun)
    7 Ekim 2004 Perşembe | Yazan: blackmetall

    bunu yazan arkadaş içinde afet-i azam lafını yazmışlar herhalde
    mükemmel bir şarkı ama demek ki allah yok demek istiyormuş afetlerin büyüğü :))
    Üye
    zephyr_song
    Tarih
    8 Kasım 2004

Anket

Warrior_prayer sorar:
Direc-t in en güzel şarkısı ?
  • Hasret
  • Wooden love
  • Olympos
  • Niye gittin
  • Ama sen varsın
  • Rambo
  • Ben yine
  • İstediğim şarkı şıklarda değil(yorum)
//www.garaj.org