Yorumlar

  • Parça Şarap - BBT

    tanımıyorum ama isim güzel:)
    Üye
    morkz
    Tarih
    7 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Şarkıcı Çocuk 1

    kim sevmiyo bu şarkıyı !!!! kesinlikle ..süper...
    Üye
    windsurf23
    Tarih
    7 Kasım 2004
  • Makale The Cure

    Cure hastasyıyım kesinlikle herkesşn bi kerecik te olsa dinlemesi gerek...özelllikle Love Song ve pictures of me süper
    Üye
    altearate
    Tarih
    7 Kasım 2004
  • Parça Korn - Alone I Break

    yine korn' un en iyilerinden.. ama sözleri en iyi korn şarkısı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim..
    Üye
    x-mas
    Tarih
    7 Kasım 2004

Anket

Cosmict sorar:
SpaceDub denilen bir müzik tarzı duydunuz mu? Kayıt seanslarına katılmak ister misiniz
  • evet, hemen!
  • hayır, never...
//www.garaj.org