ton gitarı falan değildir.en fazla heavy metal'e gider.power metale falan kullanırsanız saçmalamış olursunuz.ama mükemmel bir gitardır.şu anki maddi hefeimdir kendisi.
şarkının gitarları ve davul ritimleri çok iyi...ama gelgeleli hakuğun detoneliğine!!!!sıçmış biraz...rap doundlarada güzel olmuşşşş...olsun haluğu pek sevmesemde yine balşarmışşşş