yorum yapmamış kimse çünkü beni beklemişler.
iğrenç bir gündü eve dönmüştüm.vurup kafayı yatmam gerekirken.alt komşum yüksek sesle iki yolu çaldı.üst üste defalarca...bilmiyordu ki her dinleyişimde benden neler götürdüğünü.hayatımın en iğrenç günleriydi.birden bire boşalan yolların ortasındaydım.hedefler hep kolaydı.ama hangi yoldu seçmem gereken??????