Yorumlar

  • Parça Cem Köksal - Ruthless

    bu sarkıyı sen cem köksalın web sitesinden alma çünkü hiçbir babayiğit bunu harfi harfine çıkaramaz kontrol ettim herşey aynı eğer power tab programı olan varsa bunun çalınışda var www.cemkoksal.com u ziyaret edin
    amma çakalsın be rashid ;))))
    Üye
    pentagram_ugur
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Üye
    X-Ray
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Savage Garden - I Knew I Loved You

    iyikide darren bu gruptan ayrılmiş
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Ogün Sanlısoy - Saydım

    şunun solosunuda yazın be kardeşim yok mu saydımın tabını bilen
    Üye
    korndinle
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Kurban - Lambaya Püf De

    yazabilirsem bass larının tamamını veririm
    Üye
    SONofJACKASS
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Wooden Love

    çok eğlenceli..
    Üye
    Be-Ce
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Mavi Sakal - İki Yol 1

    yorum yapmamış kimse çünkü beni beklemişler.

    iğrenç bir gündü eve dönmüştüm.vurup kafayı yatmam gerekirken.alt komşum yüksek sesle iki yolu çaldı.üst üste defalarca...bilmiyordu ki her dinleyişimde benden neler götürdüğünü.hayatımın en iğrenç günleriydi.birden bire boşalan yolların ortasındaydım.hedefler hep kolaydı.ama hangi yoldu seçmem gereken??????
    Üye
    eelmaa
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Edevat Washburn - Xb 100Q

    yeni baslayanlar için idare ederrrr
    Üye
    basseskutay
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    ne zaman bu şarkıyı duysam gülme krizine giriyorum o 'dün geceeee televizyondaki kadını sana benzettim 'demeleri yok mu sözleri köyü fakat bence çoook eğlenceli.........
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Bulutsuzluk Özlemi - Tepedeki Çimenlik 2

    evet zuhal olcay da güzel söyler bu şarkıyı.ben de ne zaman dinlesem aklıma tepedeki çimenlik gelir:P şaka değil yahu.gerçekten.bir arkadaşımın evinin karşısında tepe vardı pek çimenlik değildi pek ama alırdık biralarımızı arabadan da teybi açıp bunu dinlerdik.güzel günlerdi özledim çok...
    Üye
    eelmaa
    Tarih
    6 Kasım 2004

Anket

Roxy Beatrix sorar:
Hayatının sonuna kadar bir grup dinleme hakkın olsa hangisini dinlersin ?
  • Anthrax
  • Testament
  • Kreator
  • Overkill
//www.garaj.org