eksik, mor ve ötesi'nin sağlam parçalarının başında gelir kanımca. müzikal açıdan insanın kendine gelmesini belki de sokaklarda koşmasını sağlayan bir parçadır.yani cambaz da iyidir güzeldir ama çok piyasa olmuştur artık.bence biraz nostalji yapıp eskileri karıştırmak gerekir.o eskilerde en iyisi eksiktir herhalde