bak,anlamak istemiyorsun. Ogün'ün müzikal bakımdan daha iyisini yapıp yapamayacağını bilmiyorum,ortada bir albüm var ve görünen o ki adam kitlesel ve endüstriyel müzik uğraşında. Bu yaptığı şey herhangi bir jazz ya da blues grubundan çok daha fazla para getiriyor ama onlar kadar müzikalitesi yok,bu açık. Herkes istediği şeyi yapmakta özgür ve kimse birbirine beğeni empoze edemez ama müzik basit geliyor ve beni tatmin eden tek yönü pentagramın çizdiği yolu temel alıyor olması,bunun haricinde bir şey bulamadım. Sevdiğin müziği dinlersin ama eleştirel yönde baktığın sürece çok daha fazla şey kazanırsın,eleştiri de karalamak değildir. Bunların haricinde bir şey söylemiyorum,niye asabileşiyorsun,tutku farklı daha iyisini aramak ve eksik yön bulup olumlu şekilde yansıtmak farklı şeyler. Konu sanatsa ortada bir kıskançlık veya rekabet olmamalı. Bu kavramlar işin ticari bölümüne girer ve eğer bunlar oluyorsa o müzik baştan bitiktir çünkü amaç paradır. Adam tecrübeli ve işin içinde,ben sadece genç bir müzik severim ve bildiğim gerçeklerden yola çıkarak kendi doğrularımı söylüyorum. Müzik zevki göreceli,müzikalite mutlaktır,bunu açıklamaya çalıştım. Ogünü bu şekilde savunduğun sürece Haluk Levent konserlerinde kafalarına haluk yazılı kırmızı bant takmış,bağıra çağıra ağlayan kız fanlardan bir farkın kalmaz. Söylediğim gibi,tutku farklı şey. Saygılar..