Yorumlar

  • Parça Direc-t - Ama Hepsi Yalan

    naane naaneee naneee nanannenenen
    her ne haltsa işte....
    top ondan vahşi atlar misali harala gürele kaçtı adeta bu şarkı varolunca evrende !
    Üye
    nazmiyyeaah
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    bu arada şuna tekrar değinmek isterim ki Ogün Sanlısoy'u ne bir Teomanla, ne Haluk Leventle ne de bu tür kişilerle kıyaslayabilirsiniz!!! teomanın yaptığı bişey yok birkere müzik adına Haluk Levent desen bağırıyo amaçsızca... Ogün öyle değil ama. sesinden sözlere kadar süper. ki, demir demirkan da süper.... ama ogününde gitar çalabilme kabiliyeti olduğunu hatırlatma ihtiyacı duyuyorum. Akustik-elektro.... gitar müziği olmadığını iddia ediyorsan, olmaması daha güzel farklı tadlar veriyo ogünün müziği... rock müziğin içinde bir bendir veya ney sesi vs. olması çok güzel bence. üstelik bu müziğini beğenmediğin, pentagramdan çıkan adam dediğin pentagramın müziğine yakın bir müzik yapıyor ve bu nedenle beğenmen lazım en azından... neyse ya uğraşamam ben şimdi milletle... sevmeyin kardeşim size yazık... o körpecik kulaklarınızı mahvediyorsunuz.. ogünü dinlemememkle çok şey kaçırıyorsunuz .... byeee...
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Yeni Türkü - Maskeli Balo

    diyorum ki Tak etti canima bu maskeli balo...
    Üye
    __angelica__
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Sayın cc_baran; anladık çok biliyorsun müziği... burda bilgi göstermiyoruz fakat,lakin ne yazık ki.... kulağa hoş geliyor mu geliyor, sözleri güzel mi güzel, sololar iyi mi iyi... daha ne!!! aradığın herşey var işte ogünde... yani söylemiş bulunduğun herşey mevcut canım... nedir sizin bu ogün takıntınız abi anlamadım ya!!! yani neden kıskanıyorsunuz ki?? Yakışıklı tabi, iyi de müzik yapıyo, sizede bu dokunuyo.. yani lütfen arkadaşlar nazar etmeyelim.. çalışın sizinde olur diyorum.. tabi yakışıklılık konusunda bişey d,yemem o allah vergisidir. ve ogün gibi tabii olamazsınız ama adam o kadar çalışıp çabalayıp birşeyler yapmak için uğraşmış, e güzel şeylerde yapmış.. artık şu olumsuz eleştirilere ben bir dur!!! demek istiyorum.. yeter yani... üstelik sayın cc_baran; etnik müzik, rock vs. müziklerle süslenmiş (sololar zaten süper) bi dünya şarkı var kasette sen daha ne farkı arıyon!!! Haa, çok biliyorsan kendin yap kardeşim en basiti.. adam iyi olmasa burda olmazdı zaten. sen neden onun yerinde değilsin çünkü o iyi!!!! ok.. byeeee
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    nerde eski kozmonotlar....canları sıkılmış öylesine gazetelerden toparlamışlar herhalde kozmonot falan!!!
    Üye
    guardofheaven
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Hepsi Yalan

    muah muah muah
    Üye
    guardofheaven
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    haydaa.. durun birbirinizi yemeyin :))

    en yakın buluşma tarihi 13 kasım 2004 cumartesi.

    buluşma noktası : Taxim GS Lisesi önü saat 16:00

    Buluşma planı: caminin ordaki pidecide iftar yapılacak :) , sonra orta kahveye gidilecek.

    NOT: Sanem burda ben varken senden kimse imza istemez boşuna uuraşma :P Meltem sen de kardeşinin kafasına vur biraz, yoksa kendini senin ablan zannedicek :)

    Neyse ben daha sahura kalkıcam yatıyim bari.. Buy buy..
    Üye
    Ktulu
    Tarih
    6 Kasım 2004
  • Parça Şarap - BBT

    hocam kimsiniz allah aşkına beaa? ya örenen olursa bana yazın! "hımmm...." ne bu?
    Üye
    _DoGu_
    Tarih
    6 Kasım 2004

Anket

rockarakartal sorar:
En iyi Aerosmith şarkısı hangisi ?
  • crying
  • dream on
  • angel
  • crazy
  • walk this way
  • dude looks like lady
//www.garaj.org