haydaa.. durun birbirinizi yemeyin :))
en yakın buluşma tarihi 13 kasım 2004 cumartesi.
buluşma noktası : Taxim GS Lisesi önü saat 16:00
Buluşma planı: caminin ordaki pidecide iftar yapılacak :) , sonra orta kahveye gidilecek.
NOT: Sanem burda ben varken senden kimse imza istemez boşuna uuraşma :P Meltem sen de kardeşinin kafasına vur biraz, yoksa kendini senin ablan zannedicek :)
Neyse ben daha sahura kalkıcam yatıyim bari.. Buy buy..