Tek kelime ile mükemmel duygual bir şarkı . Bu şarkıda bayağı bir şeyler var Diğer arkadaşlar yanlış anlamanızı istemem ama rock çılar duygusuz değildir ya da tek duygu sertlik ve agresiflik değildir kokuşmuş dünya düzenin de bu tür duygulara da yer olmalı bence ..
Hem zaten herşey nefret ve kin üzerineyken , neden güzel birşeyler de olmasın ki . Tek kelime ile mükemmel ben ce şarkıyı bir daha ama gerçekten o duygu yoğunluğunu yakalayarak dinleyin .