şimdi sunu duzletıyım serpet king cim sebdıgı yaga cıkmamaış adamada oyle bır göz varki taaa aydan dunyadaki svegılsını gorebılıyor.
ve ne mutlu bana bugun yenı bırsey daha öğrendim.ne kadar ilginç demek aydan dünya yuvarlak gözüküyormuş.ala ala bak sen:)))))
ve teknolojı nekadar ılerlemişte haberim yok demek uzayda tv seyredilebilyor artık
mauahahahahha