Yorumlar

  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    şimdi sunu duzletıyım serpet king cim sebdıgı yaga cıkmamaış adamada oyle bır göz varki taaa aydan dunyadaki svegılsını gorebılıyor.
    ve ne mutlu bana bugun yenı bırsey daha öğrendim.ne kadar ilginç demek aydan dünya yuvarlak gözüküyormuş.ala ala bak sen:)))))
    ve teknolojı nekadar ılerlemişte haberim yok demek uzayda tv seyredilebilyor artık
    mauahahahahha
    Üye
    flomak
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Hepsi Yalan

    sadece diyorum ki
    mauahahahhaaaaaaa
    Üye
    flomak
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    abi bence süper hayalgücü ürünü bu szler..çok romantik...yuvarlaklıktan bahsediyor + sevdiği insan aya çıkmış :P zuhahaha
    Üye
    Serpent_King
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Hepsi Yalan

    vahşi atlar tepelerden nasıl aşağı koşuyor ve günlerle ne alakası var ya..
    Üye
    Serpent_King
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    evet Ktulu peki ozaman buluşalım hadi...:) yaw bu benim problemli kardeşim burayadamı geldin yaw bi kaçamadık senin elinden...:) neyse hadi artık buluşun madem... çok yawaşsınııııızzzz:)))
    Üye
    micky_mouse
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    gülmekten öldüm sabahın körü herkes yatıyo ben kahkaha atiyorim
    Üye
    karete
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    hayatımda gördüğüm en dandik parçaları bu heriflermi yapıyo
    Üye
    karete
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Hepsi Yalan

    bukadar boktan bi şarkı olurmu ?yaada bu şarkımı
    Üye
    karete
    Tarih
    5 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    ya ne buluşması ya kaybolcan abla sonra iki saat seni ara. birde senimi arıycaz. valla babam duymasın öyle toplantı moplantı. reddeder seni evlatlıktan yatarsın garaj köşelerinde... ne garajı bu hangi garaj? gelin bronx a ogünün konserine buluşun konuşun hatta eğlenin... haydeeeee.... bi da duymim!!!!! abla; abla katili yapma beni!!!!!!! ablam kim derseniz allahın mikisi!! kaybolcak garaj köşelerinde. gelcek yiycek bi kedi. İstanbul zaten aç kedilerle kaynıyo... pis fare!!! ben kediyi çok severim bak..geldi başıma fare oldu. yiycem görcek de pis ya yenmezki ablam... hatta küçükken:;)))) şaka yaptım tabi... o kadar derinlere inmiycem. özetliycem sadece:))) şaka ulan hade byeee!!!! :))) sanem çelik ben... imzamı isterseniz menajerimle konuşun o versin.. menajerin kim diye sorarsanız daha bulamadım:))) byesssssss
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    5 Kasım 2004

Anket

rockstar35 sorar:
Barış Akarsu Yaşasaydı Çok İyi Yerlere Gelirdi
  • Evet
  • Hayır
//www.garaj.org