Yorumlar
Parça
Red Hot Chili Peppers - Californication
iyi yazmışsın hll olsun! bak kardeş ilk kısımda normal am basıyosun ama bi ara elini kaldırıyosun! sonra F basıyosun bundada elini kaldırıyosun! oK?
Üye
_DoGu_
Tarih
4 Kasım 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz (Tümü)
Doğru gibi ama tabi ki şarkının transpozesi ile ilgili birşey. Solo ile akorlar birbirinden farklı şeyler gibi düşünmemek lazım. Ayrıca intro yanlış sanırım
Üye
mobes
Tarih
4 Kasım 2004
Parça
Red Hot Chili Peppers - Californication
bende delisiyim ama bu verilen gitar akordundan hiç bir şey anlayamadım.
Üye
temburvan
Tarih
4 Kasım 2004
Parça
Selda Bağcan - Çemberimde Gül Oya
bu parçayı yarın sınıfta çalacağım
olu değlimi.
Üye
temburvan
Tarih
4 Kasım 2004
«
1
..
16530
16531
16532
16533
16534
16535
16536
16537
16538
16539
16540
16541
16542
..
17032
»
Anket
JackPeters
sorar:
Sizce en iyi Amon Amarth şarkısı ?
Death in Fire
Cry of the Blackbirds
Asator
Across the Rainbow Bridge
Metalwrath
Pursuit of Vikings
Diğer...
Kim Ki? Tanımam Etmem
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket