Kalite deyince farklı kriterler girer işin içine. Kalite kulağa hoş gelen,hemen akla kazınan müzik değildir. Kalite müzik,komplike bir biçimde hazırlanmış,enstrüman uyumu akıcı şekilde düzenlenmiş,belli kalıplar dışında ve temel müzik kuralları içinde oluşturulmuş bir müziktir. Defalarca akor dinleten,belirli akor sonlarında melodi ya da soloyla süslenen ve sözlerle güçlendirilen her müzik kaliteli değildir,insanı çarpar,kulağa hoş gelir o ayrı. Siz Ogün'de bunu buluyorsunuz,buna bir itirazım olamaz. Ben müzikal açıdan yaklaşıyorum şarkılara. Kaldı ki söz ve müzik ayrı sanat dallarıdır ve sözlerin sağlamlığı müziği eser yapmaz. Eleştirimde de sadece müzik yapısından bahsettim,gitar müziği olmadığını söyledim,size hoş gelip gelmemesi takıntım değil sayın cindy_morr