Yorumlar
Parça
Pentagram - Bir
insan tabları koyarda bu sayfa bir işe yarar!!
Üye
NiTRo
Tarih
4 Kasım 2004
Edevat
Line6 - Pod XT
Bu aletin sesi bana aşırı dijital geldi.. Sanki POD v2 çok daha analog gibi...
Üye
Dragonchaser
Tarih
4 Kasım 2004
Makale
GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004
verdiiniz bilgi için size minnettar kaldım sayın Ktulu :) artık buluşmada görüşmek üzere :)
Üye
micky_mouse
Tarih
4 Kasım 2004
Parça
System Of A Down - Aerials
system of a down un beni en çok gaza getiren şarkısı diğer şarkıları da güzel ama bu şarkı bi başka ayrıca bu grubun tarzı da çok değişik
Üye
sese
Tarih
4 Kasım 2004
Parça
Metallica - Purify
yahu gitar notalarını çok merak ediyorum...!
Üye
speed Hands
Tarih
3 Kasım 2004
Parça
Ruslana - Wild Dance
üüüüüüüffff sıktı artık bu ruslana artık duymak istemiyorum wild dance yi tabi bi tane güzel sarkı yapiyolar sonra ortalardan tüyüyolar...........
Üye
sedamerve
Tarih
3 Kasım 2004
Parça
Demir Demirkan - Kahpe
ben cıkardım soloları hazırlıym hepinizin hizmetine sunacam kimse merak etmesin :P
:D
Üye
KeaP
Tarih
3 Kasım 2004
«
1
..
16534
16535
16536
16537
16538
16539
16540
16541
16542
16543
16544
16545
16546
..
17032
»
Anket
HellYea
sorar:
Beirut'un en hoş şarkısı?
Postcards from Italy
Elephant Gun
Cliquot
The Penalty
The White Whale
Mount Wroclai (Idle Days)
Rhineland (Heartland)
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket