Yorumlar

  • Parça Pentagram - Bir

    insan tabları koyarda bu sayfa bir işe yarar!!
    Üye
    NiTRo
    Tarih
    4 Kasım 2004
  • Edevat Line6 - Pod XT

    Bu aletin sesi bana aşırı dijital geldi.. Sanki POD v2 çok daha analog gibi...
    Üye
    Dragonchaser
    Tarih
    4 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    verdiiniz bilgi için size minnettar kaldım sayın Ktulu :) artık buluşmada görüşmek üzere :)
    Üye
    micky_mouse
    Tarih
    4 Kasım 2004
  • Parça System Of A Down - Aerials

    system of a down un beni en çok gaza getiren şarkısı diğer şarkıları da güzel ama bu şarkı bi başka ayrıca bu grubun tarzı da çok değişik
    Üye
    sese
    Tarih
    4 Kasım 2004
  • Parça Metallica - Purify

    yahu gitar notalarını çok merak ediyorum...!
    Üye
    speed Hands
    Tarih
    3 Kasım 2004
  • Parça Ruslana - Wild Dance

    üüüüüüüffff sıktı artık bu ruslana artık duymak istemiyorum wild dance yi tabi bi tane güzel sarkı yapiyolar sonra ortalardan tüyüyolar...........
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    3 Kasım 2004
  • Parça Demir Demirkan - Kahpe

    ben cıkardım soloları hazırlıym hepinizin hizmetine sunacam kimse merak etmesin :P
    :D
    Üye
    KeaP
    Tarih
    3 Kasım 2004

Anket

HellYea sorar:
Beirut'un en hoş şarkısı?
  • Postcards from Italy
  • Elephant Gun
  • Cliquot
  • The Penalty
  • The White Whale
  • Mount Wroclai (Idle Days)
  • Rhineland (Heartland)
  • Diğer
//www.garaj.org