Yorumlar

  • Parça HIM - Join Me In Death

    muhteşeeeeeeem...
    Üye
    saglamadam
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Makale The Cure

    us or them coookh güzl zaten the end of the world u de heerkezz sevmis gibi gozukuoo walaa cure halaa 1 numara bnm içn =)
    Üye
    ovunc
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Kargo - Sürgün

    kesfedilmemis degil, eski, sadik , kargo hayranlari icin en onemli sarkilrdan biridir . en baba turkce rock albumu"yalnızlık mevisimi"nden. bunun gibi klip cekilmeyen ama efsane olan "yıldızlar ellerinde" ve "cunku cok zor" vardır bir de...

    bi su sarkilra bir de yeni albume bakiyorum da...bu benim kargo'm mu ?
    Üye
    NoChristRequir
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Wooden Love

    ...Bu şarkı harika...Zaten bir kaç yıl önce televizyonda Güven Erkin Erkal'ın programında canlı performansları eşliğinde izleyip dinlemiştim...Ogün bugün bir albüm çıkartsalar da dinlesem diye yanardım...Tam isabet oldu bu albüm...Vokal harika,müzik harika tür alışılmışın dışında hiperaktif bir enerji barındırıyor içerisinde!..Adana kökenli bir grup daha...Ben de bir Adanalı olaraktan Direc-t ve yeni gruplara destek veriyorum...Ama yeni grupların üretme sorunu var gibi:(/)
    Üye
    xenatunda
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Björk - One Day

    bu kadına da şarkılarına da kıl oluyorum ııııııııııııyyyyyyyyyy
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Coldplay - Yellow

    ilk bu şarkıyla cıkarak çok akıllılık etmişler fakat bi yandan da korkmuslar bir daha böyle güzel bir şarkı yapamayabiliriz diye ropörtajlarında okumuştum
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Coldplay - Trouble

    müzik manyak güzel ya ...........
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Coldplay - Clocks

    artık bu şarkıyı ne zaman duysam midem bulanıyo şarkı ilk çıktıgi zamanlar inanırmısınız MTV FRESH te günde TAM20 kere çaliyorlardi bir hafta kadar dinledikçe cok sıkıldım şarkıdan ama coldplay güzel gruptur severim kendilerini birde CHRİS GWNTH LE evlenmeseydi daha iyi olurdu neyse mutlu olsunlar bi yastıkta kocasınlar ne denebilir.......
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004

Anket

Hightower1983 sorar:
Stüdyo ismi olarak tercih ettiğiniz isim?
  • Stüdyo Kakofoni
  • Stüdyo Dominat
  • Dtüdyo Entonasyon
  • Diğer
//www.garaj.org