minik farecik ablam benim. küçül de cebime gir len. hatta penceremden gir içeri.... fakat bu koloniyi yanlışlıkla ablamın garaj nick i açıkken ben kurdum o da burda artizlik yapıyo yaa.... allah allahhhh.... benim koloni ogün sanlısoy sevmeyenler düşman kolonisi tamam mı, ben aradım bulamayınca benimkini (meğer onaylanmamış:))) sonra hadi başka kurayım dedim o da ablamın oldu tabi... neyse sevinsin gariban. fakat ablamda olsa ogünle ilgili bir koloniye sahip olması battı bana yani.. neyse byeee... Ogün'e devam arkadaşlar şaşmayalım ondan..ok? sanem çelik