Yorumlar

  • Parça Keane - Everybody's Changing

    buŞARKILARINDAN DOLAYI KENDİLERİNİ SEVMEYE BAŞLIYORUM ama somewhere only we know şarkılarını beğenmedim mahalesef
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Epica - Cry For The Moon

    harika bir şarkı 2 haftadır yalnızca bunu dinliyorum. hatta arkada hala o çalıyor... senfonik metal sevmeyenler dinlesinde biraz kalite görsünler.
    Üye
    fizban
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Madonna - Frozen

    bu şarkı madonna nın en iyi parçası madonna yı pek sevmem fakat şarkıya diyecek yok....
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    aaaa bak sen utanmaza!!! Abla yapılır mı bu gül gibi kardeşine!!! bir de ogüncüüüm demiş ya :((((
    aşkıolsun abla yani.... çizdim oynamıyorumm. :))))
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    minik farecik ablam benim. küçül de cebime gir len. hatta penceremden gir içeri.... fakat bu koloniyi yanlışlıkla ablamın garaj nick i açıkken ben kurdum o da burda artizlik yapıyo yaa.... allah allahhhh.... benim koloni ogün sanlısoy sevmeyenler düşman kolonisi tamam mı, ben aradım bulamayınca benimkini (meğer onaylanmamış:))) sonra hadi başka kurayım dedim o da ablamın oldu tabi... neyse sevinsin gariban. fakat ablamda olsa ogünle ilgili bir koloniye sahip olması battı bana yani.. neyse byeee... Ogün'e devam arkadaşlar şaşmayalım ondan..ok? sanem çelik
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça T.a.t.u. - All The Things She Said

    bu kızlara ne oldu ya bugunlerde ortalarda yoklar?
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Natasha Bedingfield - These Words

    bu şarkı natasha nın kasetini sanırım ikinci şarkısı videeo olarak bence çok eglenceli ayrıca natasha nın abisini daniel beginfield in kız kardaesi oldugunu öğrendiğimde cok şaşırdım çünkü danielin sarkıları berbat fakat natasha nın ki harika süper olaganüstü neyse galiba fazla abartım abine göre iyi..
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Jamiroquai - Virtual Insanity

    bence bu şarkı asrın sarkısı bu sarkiyı dinlemeyenler(bence yoktur)ama yine de dinlesnler jay kay 20 eylül konserinde bu sarkıyı söylemedi yaa hayal kırıklıgına ugradim:(
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Jamiroquai - Alright

    yaaaaa bu grubun her sarkisi güzel ya 20 eylul konserinde bizi bu sakıyla çoşturmuşlardi kendileri söylenecek söz yok bu adamlara ye ye alright........
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Makale Gitar Tonları

    Baba bende Kent Armstrong diye bi manyetik var..manyak sustain var..orj.usa.jackson professional dan çıkmıs...valla sahane..amaben EMG 85 istiyorum:)))))
    Üye
    Repulsificator
    Tarih
    2 Kasım 2004

Anket

CGktepe sorar:
Layne Stalley Hakkında Neler Dersiniz ?
  • O yanık sesi bene her seferinde yaralıyor.
  • Seattle nin en harika abilerindendir. Saygı duyulası mühtiş bir herif.
  • Onun yasadığı ve melankolinin ve aşkın yanında bizimkiler ne ki...
  • Yazdığı sözlerle X Kuşağının Müslüm Gürsesi olmayı hak etmiştir.
  • O öldü beyler bize susmak yakışır.
//www.garaj.org