Yorumlar

  • Parça Yeşim Salkım - Deli Mavi

    çok mükemmel çokgüzel ve iyi ruhlu birine benziyor
    Üye
    kurtkan
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Parça Yeşim Salkım - Biliyorsun Bir Zamanlar

    parçada parçayı yayınlayanda çok güzel
    Üye
    kurtkan
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    ne zaman dîîl her zaman :)

    nerdeyse her haftasonu, olmazsa bile 2 haftada bir buluşuyoruz. Çünkü birbirimizi görmeden duramıyoruz :))

    Bi dahaki buluşma bayramdan önce ya da bayramdan bir gün sonra olabilir... Cırcır-vırvır forumuna yazarız zaten..
    Üye
    Ktulu
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    hııı şimdi ne zaman buluşuyomuşunuz anlamadım. yoksa buluştuunuz zamanımı ballandırıyosunuz. güzelmiş ya bidaha buluşunda bende geliim bari. ok hadi byeee... :)
    Üye
    micky_mouse
    Tarih
    2 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    ya sanem ve ilkay adamı hasta etmeyin :) adam akıllı oturun yerinizde bu ülkede düşünce özgürlüü var tamam ogün iyi bi sanatçı olabilir ama herkes sevcekmi karrrrdeşimmm...:) neyse gelelim sadete bende severim kendilerini kaardeşimin sayesinde. kardeşim kim derseniz sanem benim kardeşim oluyo :) yaw bu ögün iyidir iyidir. kardeşim güç bela konserine götürdü valla memnun kaldım. yani adam yapmış iyide sölüyo şarkılarda iyi daha noolsun ki. neyse ben kaçar. hadi byeee :) Micky_mouse :)
    Üye
    micky_mouse
    Tarih
    2 Kasım 2004

Anket

hail_and_glory sorar:
Chatiment de la Rose..?
  • Mükemmel bir şarkı
  • Dinlenebilir
  • İğrenç, zaten black metalle de aram yok
  • Diğer
//www.garaj.org