hııı şimdi ne zaman buluşuyomuşunuz anlamadım. yoksa buluştuunuz zamanımı ballandırıyosunuz. güzelmiş ya bidaha buluşunda bende geliim bari. ok hadi byeee... :)
ya sanem ve ilkay adamı hasta etmeyin :) adam akıllı oturun yerinizde bu ülkede düşünce özgürlüü var tamam ogün iyi bi sanatçı olabilir ama herkes sevcekmi karrrrdeşimmm...:) neyse gelelim sadete bende severim kendilerini kaardeşimin sayesinde. kardeşim kim derseniz sanem benim kardeşim oluyo :) yaw bu ögün iyidir iyidir. kardeşim güç bela konserine götürdü valla memnun kaldım. yani adam yapmış iyide sölüyo şarkılarda iyi daha noolsun ki. neyse ben kaçar. hadi byeee :) Micky_mouse :)