herkes istedigi müzigi dinlesin ama ogÜn ün hakkini yememek lazim. adam çalismis hem de çok iyi çalismis. albümünün tamami ona ait. herkesin elinden gelen bir sey degil onun yaptigi. mÜzikler harika sözler bazi sarkilar gibi bos çalmiyor. anlamli ve derin hislerle yazilmis.ROCK mÜZIK yapmak için ila de uzun saçli, deri pantalon ve çiglik atmak gerekmiyor.belki rock müzikten anlamam ama kaliteli müzikten hiç supeniz olmasin çok iyi anlarim. PENTAGRAMin ne oldugunu bile bilmiyordum ogun sanlisoy hakkinda arastirma yaparken ögrendim. maalesef TÛRKIYE de yasamiyorum ve haberlerini konserlerini takip edemiyorum. konserine giden benim için 10nolu sarkiyi sÖYLESIN.Daha konusulacak çok sey var ama........