Yorumlar

  • Makale Belle And Sebastian

    d'accord.
    i luv them!!!!
    Üye
    FearEatsSoul
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Black Sabbath - Paranoid

    harbi lan solo yok! olmadı şimdi......
    Üye
    speed Hands
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Yaşar Kurt - Martı

    arkadaşlar yapmayın böyle adam yukarda belirtmiş B ve A basılışlarını.tamam o akorların ismleri öyle değil ama sonuçta o şekilde çalındığında doğru çalınıyor...
    Üye
    bahtiyar_84
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    herkes istedigi müzigi dinlesin ama ogÜn ün hakkini yememek lazim. adam çalismis hem de çok iyi çalismis. albümünün tamami ona ait. herkesin elinden gelen bir sey degil onun yaptigi. mÜzikler harika sözler bazi sarkilar gibi bos çalmiyor. anlamli ve derin hislerle yazilmis.ROCK mÜZIK yapmak için ila de uzun saçli, deri pantalon ve çiglik atmak gerekmiyor.belki rock müzikten anlamam ama kaliteli müzikten hiç supeniz olmasin çok iyi anlarim. PENTAGRAMin ne oldugunu bile bilmiyordum ogun sanlisoy hakkinda arastirma yaparken ögrendim. maalesef TÛRKIYE de yasamiyorum ve haberlerini konserlerini takip edemiyorum. konserine giden benim için 10nolu sarkiyi sÖYLESIN.Daha konusulacak çok sey var ama........
    Üye
    katsumoto
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Edevat Gibson - Les Paul Standard (LP Std.)

    her müzik türüne giden yegane gitar,ilk maaşımla alıcağım gitardır ayrıca.
    Üye
    dowjones05
    Tarih
    1 Kasım 2004

Anket

kaşif sorar:
REDD\'i nasıl bilirsiniz?
  • İyi bilirim.
  • Sevmem.
  • Tanımam etmem.
//www.garaj.org