Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    bize cephe alıcak adama adam değil aptal derim bu cesater işi canım.Sanem bi tanesin bi tane....
    ogünde bitane ogüüünnnnnnnnnnnn.yür kim tutar bea seni..biz daha ölmedik anam ölmediiik.burdayızzz.itirazı olan çıksın kardeşim...sanem süpersin bu arada..mujksss :)))

    ilkay x_X_x
    Üye
    DrNo
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Maroon 5 - She Will Be Loved

    gercekten de güzel ya vokalin sesi acayip güzel sarkiyi duyunca hemen kazaa dan indirdim..
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Şebnem Ferah - Bırak Kadının Olayım

    Em D C akor duzenine gore cikarttim, umarim yardimci olmusumdur
    Üye
    NoChristRequir
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Haluk Levent - Dönmen Lazım

    sevdim sevdim hoş güzel ya vala hoşuma gitti daaa nası öveceğimi bilmoorum ;)))
    Üye
    mortimer
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Nev - Zor

    ha bu arada girişteki solo yanlış. başta boş vuruyosun ya re teline, o yok
    umarım benı yanlıs anlamazsın ama dogrusu bu haberın olsun

    -------------------------------------------------------------------
    -----------8s^10-----8--------------6s^8-----6----------------
    ------7---------------------------6------------------------------
    --8--------------------------7-----------------------------------
    -------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------
    Üye
    jamiroquai
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Nev - Zor

    abı sen arpejı tab a dokmussun solosunu da yazsaydın barı..
    Üye
    jamiroquai
    Tarih
    1 Kasım 2004

Anket

AHRAZ sorar:
Eşşeğin...?
  • ziki
  • gözleri
  • cenneti
  • hepbiri
//www.garaj.org