Drno sağol canım benim ya desteğin için. biz bu arkadaşa İlkay diyoruz gerçi :))) İlkay'ım canım bize cephe alcaklar şimdi yaw böyle şeyler yazıyoruz diye... amaaannn boşver ogün'e canımız feda ya... evet var mı karşı çıkan!!! Ogün'ü seviyoruz, seviyoruz, seviyoruz... bir şarkı vardı bilmem hatırlar mısınız çooooookkkk eskilerden (gerçi ben de hatırlamıyorum ama...) seviyorum işte var mı diyeceğin... :))) ogün yürü be koçum kim tutar seni?!! Tutana bir iki...... neyse sapıttım ben. Ogün'e laf yoookkk. yoksa "sustum ama bu sefer sesim çıkar" :))) byeeessss....
sanem