Yorumlar

  • Parça Nev - Sen Gibi

    arkadaslar git at kendını falan ne o laflar yaa arkadasımızı uzuyorsunuz boyle yanlıslıklar olabılır ama sadece guzel bı uslup la elstrın gıt at kendını bosuna yasıosun kulagın yokmu senın hoş 0olmayan seyler belkı de yenı baslamıstır.. kımse santana olarak dogmuyor degılmı ama hıc kımsenın hevesını kırmayın arkadaslar yardımlasalım
    Üye
    jamiroquai
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Emre Altuğ - Beni Mi Buldun

    bu sarkı ancak boyle calınıyor bende senın dedıgın gıbı dusunuyorum ama o ambiansı her parcada yasayamıyorsunnn ilgine tesekkur ederım kutsal_gunah
    Üye
    jamiroquai
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Vega - Alışamadım Yokluğuna

    İyi müzik yapan ender gruplardan bir tanesi,TV' de pek görünmüyolar ama onları çoook beğeniyoruz ve seviyoruz.
    Üye
    West
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Evanescense - My Immortal

    budur ya superrr mukemmel
    Üye
    karete
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Drno sağol canım benim ya desteğin için. biz bu arkadaşa İlkay diyoruz gerçi :))) İlkay'ım canım bize cephe alcaklar şimdi yaw böyle şeyler yazıyoruz diye... amaaannn boşver ogün'e canımız feda ya... evet var mı karşı çıkan!!! Ogün'ü seviyoruz, seviyoruz, seviyoruz... bir şarkı vardı bilmem hatırlar mısınız çooooookkkk eskilerden (gerçi ben de hatırlamıyorum ama...) seviyorum işte var mı diyeceğin... :))) ogün yürü be koçum kim tutar seni?!! Tutana bir iki...... neyse sapıttım ben. Ogün'e laf yoookkk. yoksa "sustum ama bu sefer sesim çıkar" :))) byeeessss....
    sanem
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    1 Kasım 2004
  • Parça Emre Altuğ - Beni Mi Buldun

    hiç güzel değil bu kadar basit akorlarla sadece soleyip çalabiliriz .bize solemeden milletin anlıyabileceği akorlar lazım.
    Üye
    Kutsal_gunah
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - 23

    mvö nün ilk kasetleri ile tanıştığım rock müzikte hayatımın grubu olarak muse u gösteriyorum ama bu şarkı bliss den bile güzel valla
    Üye
    müuz
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Balıklar

    ilk kasetlerini dinlemeyen bence bu şarkıyı tam anlayamaz
    Üye
    müuz
    Tarih
    31 Ekim 2004

Anket

MsT sorar:
Dünyada yeni bi punk rock patlamasını ne zaman bekliyorsun?
  • en fazla bi kaç yıl
  • punk burda kalır bi patlama olmaz
  • yeni bi grup çıkana kadar en iyisi green day
//www.garaj.org