Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    abi kız haklı daha ne denebilirki
    Üye
    DrNo
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    sadece gitarla oluyorsa bu iş ogün de alanında yeterli bence. demir demirkan'ı da Yavuz Çetini de dinlerim ve onlara da hastayım. ama ogün'ü bu şekilde eleştirmende yanlış yani... insanlar müziği kendilerini anlatmak için yaparlar. içindekileri notayla birleştirip bizimle paylaşırlar ve kendinden birşeyler bulanlar da dinler.. sen kendinden birşey bulamıyorsan bu ogünün suçu değil. dinlemek zorunda değilsin seni zorlayan yok. sevmiyosan dinlemezsin olur biter. haluk leventle bir tutamazsın ben haluk dinlemem ama ogünü dinliyorum. demekki bi fark var ki dinliyoruz dimi? hade byeee. !!
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    ogün hakkında kötü yorum yapmak isteyen ler yorumunu yapadan önce bana mesaj atsınlar ondan sonra yazsınlar....okiii....ilgililere duyrulur...
    Üye
    DrNo
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    ben saneme katılıuyorum süpersin sanem devam et ogün sende devamet.bitanesin ogün bitaneeee
    Üye
    DrNo
    Tarih
    31 Ekim 2004

Anket

mr_immortal sorar:
En iyi whitesnake şarkısı hangisi?
  • Is this love
  • Fool for your loving
  • The deeper the love
  • Looking for love
  • Still of the night
  • Here I go again
  • Cheap & Nasty
  • diğer
//www.garaj.org