sadece gitarla oluyorsa bu iş ogün de alanında yeterli bence. demir demirkan'ı da Yavuz Çetini de dinlerim ve onlara da hastayım. ama ogün'ü bu şekilde eleştirmende yanlış yani... insanlar müziği kendilerini anlatmak için yaparlar. içindekileri notayla birleştirip bizimle paylaşırlar ve kendinden birşeyler bulanlar da dinler.. sen kendinden birşey bulamıyorsan bu ogünün suçu değil. dinlemek zorunda değilsin seni zorlayan yok. sevmiyosan dinlemezsin olur biter. haluk leventle bir tutamazsın ben haluk dinlemem ama ogünü dinliyorum. demekki bi fark var ki dinliyoruz dimi? hade byeee. !!