Zamanında Pentagram'la çalışmış bir adamdan beklenecek en son çalışma budur. Bir insan özünden bu kadar mı kopup da sırf büyük bir kitle edinmek için Haluk Leventvari saçmalıklarla adını Türk rock'ına yazdırmaya çalışır. Hep alternatif rock denemeleri ya da aynı akorlardan çıkmış pop-rock ürünleriyle mi meşgul olacağız? Bir kez olsun gitar müziği dinleyemeyecek miyiz? Demir Demirkan desem "o da aynı ama" diye eleştireceksiniz ama Demir yurt dışında gitar eğitimi almış,iyi bir gitar tekniğine sahip,solo gitar kayıtlarıyla (eğer dinlediyseniz) yıllardır iyi müzik yapan eki bir Pentagram üyesi. Konu Türkiye ise Demir'i,Yavuz Çetin'i dinlemek lazım,Teoman ayyaşını,Haluk Levent maymununu,Duman saçmalığını ve Cem Köksal özentisini değil.