ben american fender kullanmis, su anda da japon sr800 kullanan biri olarak yaziyorum. bence de FENDER 5 PARA ETMEZ ! bunun da iq la alakasi yoktur. tercihler dogrultusunda soyledigim birseydir. fender i savunmaya calisirken baskalarina aciktan veya kapali olarak laf sokan arkadaslara sadece guluyorum bkz. nihahahahahah. kisilikleriniz sanirim yasinizla uygun olarak gelismiyor. insanlara saldirarak birsey elde edemezsiniz. isteyen istedigi gibi yorum yapabilir. sunu soleyecem 3 yil kurek cekmis biri olarak soluyorum, 2 saat degil 20 dakika icerisinde butun vucudum agriyordu. fender bence tamamen bir tasarim hatasi... neredeyse cogu modeli birbirinden hantal ve kullanissiz. tonlari iyi ama daha iyisi tasarimi, tonlari ve o essiz klavyesiyle ibanez!