Yorumlar

  • Parça System Of A Down - Psycho

    mükemmel bir şarkı
    Üye
    katatonya
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Parça Pink - Family Portrait

    Güzel şarkı fakat radyo istasyonları ve tv de çoooook çalıp bezdirdiler.
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Parça Cranberrıes (the) - Zombie

    evet sana katılıyorum jose iyi bir tercih yapmışın
    dolares iyi bir çıkış yaptıgını düşünüyorum:)
    güzel bir parça insanı kendinden geçiriyor diyebilirim.
    Üye
    serserix083
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Edevat Fender - Deluxe Active Jazz Bass V

    ben american fender kullanmis, su anda da japon sr800 kullanan biri olarak yaziyorum. bence de FENDER 5 PARA ETMEZ ! bunun da iq la alakasi yoktur. tercihler dogrultusunda soyledigim birseydir. fender i savunmaya calisirken baskalarina aciktan veya kapali olarak laf sokan arkadaslara sadece guluyorum bkz. nihahahahahah. kisilikleriniz sanirim yasinizla uygun olarak gelismiyor. insanlara saldirarak birsey elde edemezsiniz. isteyen istedigi gibi yorum yapabilir. sunu soleyecem 3 yil kurek cekmis biri olarak soluyorum, 2 saat degil 20 dakika icerisinde butun vucudum agriyordu. fender bence tamamen bir tasarim hatasi... neredeyse cogu modeli birbirinden hantal ve kullanissiz. tonlari iyi ama daha iyisi tasarimi, tonlari ve o essiz klavyesiyle ibanez!
    Üye
    grungy
    Tarih
    31 Ekim 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    :))))))))))))))))))))))
    Üye
    eelmaa
    Tarih
    31 Ekim 2004

Anket

13_Cuma sorar:
En iyi Green Day şarkısı
  • 21 Gun
  • American İdiot
  • Holiday
  • 21st century breakdown
  • boulevard of broken dreams
//www.garaj.org