Yorumlar

  • Parça Cranberrıes (the) - Zombie

    dolares ya süpersin yaaa
    Üye
    jose
    Tarih
    30 Ekim 2004
  • Parça Pentagram - Gündüz Gece (Solo)

    güsel bi solo ama eksikler var arada
    Üye
    pentagramm
    Tarih
    30 Ekim 2004
  • Parça Creed - One Last Breath

    valla bana göre ""kral"" bi parça. dinlemeyen arkadaşlara dinlemelerini tavsiye ederim. dinleyin bana ondan sonra hak vereceğinize inanıyorum. sadece bu parçayı bulun ve dinleyin. ...

    Emrah
    GIRESUN
    Üye
    uçan_patates
    Tarih
    30 Ekim 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    adam çok güzel bi albüm yapmış..yani kendisini dinlettiriyo..şarkıların hepsi güzel..tabii pentagramdaki gibi olmasını kimse bekleyemez..pentagram apayrı bi kulvarda çünkü..doğal olarak birazcıkta ticari düşünmek gerekiyo...bi önceki albümünde bi parçası vardı.."biz bu yola başkoyduk"oda çok sağlam bi parçaydı...ogün iyidir iyiii
    Üye
    ozgoksel1
    Tarih
    30 Ekim 2004
  • Parça Nirvana - All Apologies

    güsel de biraz kalın sankii...
    Üye
    spLash
    Tarih
    30 Ekim 2004

Anket

cypguitarist sorar:
Carlsbro markası iyimidir?
  • Evet
  • Hayır
//www.garaj.org