adam çok güzel bi albüm yapmış..yani kendisini dinlettiriyo..şarkıların hepsi güzel..tabii pentagramdaki gibi olmasını kimse bekleyemez..pentagram apayrı bi kulvarda çünkü..doğal olarak birazcıkta ticari düşünmek gerekiyo...bi önceki albümünde bi parçası vardı.."biz bu yola başkoyduk"oda çok sağlam bi parçaydı...ogün iyidir iyiii