12 Memories in açılış parçası.Kaseti ilk aldığım gün ilk bu şarkıyı dinledim ve cooooooook beğendim bence albümün açılışı için iyi bir şeçim yapmişlar.Yani beni diret hayal kırıklığına uğratmadılar.
Şarkının sonlarına doğru çalan o sadece elektro gitarla çalınan bölümde feci çoşuyorum umarım travis yakında istanbul a da gelmiş olur eğer gelirlerse emin olun onları en önden izlicem