Yorumlar
Parça
Manowar - Master Of The Wind
ula kafayı yicem bu grup hakkında kimse niye görüş yazmıyo demekki burdaki kimse gerçek dead müzikden anlamıyor neyse kendinize gelmeniz gerektini hatırlatayım dedim
Üye
darkcry
Tarih
29 Ekim 2004
Parça
Ceza - Neyim Var Ki?
öyle deme sözleri iyi bence 'ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı.', 'ben bi cümlelik bir nokta değilim'
Üye
eelmaa
Tarih
29 Ekim 2004
Makale
Ogün Sanlısoy
ogun mu şimdiye kadar dinlediğim en süper müziği yapan insan
Üye
proton2124
Tarih
29 Ekim 2004
«
1
..
16554
16555
16556
16557
16558
16559
16560
16561
16562
16563
16564
16565
16566
..
17032
»
Anket
CappKing
sorar:
Rock Müzik Videolarının oynatıldığı bir partide ne yapardınız?
İçki içerdim etrafı izlerdim
Dans ederdim
Şarkılara eşlik ederdim
DJden Favori şarkımın klibini oynatmasını isterdim
Arkadaşlarımla sohbet ederdim
Sevdiğim şarkıda coşan birilerini görünce onlarla tanışırdım
Yeni duyduğum şarkıları sonra dinlemek için Shazamlardım
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket