Yorumlar

  • Parça Manowar - Master Of The Wind

    ula kafayı yicem bu grup hakkında kimse niye görüş yazmıyo demekki burdaki kimse gerçek dead müzikden anlamıyor neyse kendinize gelmeniz gerektini hatırlatayım dedim
    Üye
    darkcry
    Tarih
    29 Ekim 2004
  • Parça Ceza - Neyim Var Ki?

    öyle deme sözleri iyi bence 'ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı.', 'ben bi cümlelik bir nokta değilim'
    Üye
    eelmaa
    Tarih
    29 Ekim 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    ogun mu şimdiye kadar dinlediğim en süper müziği yapan insan
    Üye
    proton2124
    Tarih
    29 Ekim 2004

Anket

CappKing sorar:
Rock Müzik Videolarının oynatıldığı bir partide ne yapardınız?
  • İçki içerdim etrafı izlerdim
  • Dans ederdim
  • Şarkılara eşlik ederdim
  • DJden Favori şarkımın klibini oynatmasını isterdim
  • Arkadaşlarımla sohbet ederdim
  • Sevdiğim şarkıda coşan birilerini görünce onlarla tanışırdım
  • Yeni duyduğum şarkıları sonra dinlemek için Shazamlardım
//www.garaj.org