ogünüm aşkım kim ne derse desin süperrrrrrrrrrssssiiiiiiinnnnnn!!!!!!!! bu geyik yapanlar müziği biliyorlarmıymış acep? zevkler renkler falan diyorum yani ve beğenmeyen dinlemesin kardeşim!!!!!!! diye de olaya noktayı koyuyorum... ama dinlemiyorsanız yorum da yapma hakkına sahip değilsiniz... renkler zevkler tartışılmaz dedim ama, klişe olan bazı zevkler vardır, herkesin hem fikir olduğu bazı zevkler, bence sen bunlardan birisin ogüncüğüm. bunu anlamayanlar da zevk olayından nasibini almamış insanlardır... byeee. sanem..
cindy_mor_4