Yorumlar

  • Parça Korn - A.D.I.D.A.S

    dinlediğim en iyi şarkılardan biri
    Üye
    bonesmasher
    Tarih
    26 Ekim 2004
  • Parça Seden Gürel - Devlerin Aşkı

    bu parça benim için okadar değerli ve anlamlı ki ; bu parçanın sözlerini yayınladığınız için sizlere teşekkürediyorum. Bu parçanın sözleri çok ama çok sevdiğim canım sevgilim sevnura armağan olsun....AŞKIM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUMMMMM:)
    Üye
    seviyorum
    Tarih
    25 Ekim 2004

Anket

lewobibo sorar:
Anketlere, haberlere yorum yazarken, tartışırken nasıl yazıyorsunuz?
  • Ağzıma geleni yazıyorum.Burası özgür bir site.
  • Düşüncelerimi esirgemiyorum ancak belli bir saygı çerçevesinde.
  • Kimseyle tartışmaya girmiyorum.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.
  • Yorum yazmam.Sadece şıkkı işaretlerim.
  • Anket yapmam.
  • Diğer
//www.garaj.org