Yorumlar

  • Parça Naşide Göktürk - Sakın Ha

    bu naşide göktürkün şarkısıyla olsun sözleriye olsun mükemmel bir beste bunu tüm üyelerimize tavsiye ederim.
    Üye
    Dj_SaTaNiC
    Tarih
    25 Ekim 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz (solo)

    yauv abi ben bundan hiçbi şey anlamadım bu bizim bildiğimiz cambaz demi
    Üye
    carpı
    Tarih
    25 Ekim 2004
  • Edevat Tama - Starclassic Maple

    hımm ho heyy,bu bateri çokkk hoşunuza gittiyse birde tama'nın (Starclassic Performer EFX) veya (RockStar) modellerine bakın gözünüz gönlünüz açılsın http://www.tamadrum.co.jp/world/distributors/frame_4c.html
    Üye
    DEAdbAT
    Tarih
    25 Ekim 2004
  • Parça Serhat - Son Sigaram

    şarkıyı ben gönderdim ve sana katılıyorum "Fa-diyez - Sol" denedim daha iyi oluyor. ama bu stilde de çalınabilir. iyi çalmalar.
    ha bi de serhatın başka akorları varsa gönderirseniz sevinirim
    {"adam" hariç. çünkü sibel alaş'ta bu parça var}
    gerçi ben de diğer parçalar üzerinde uğraşıyorum ama benden önce çıkaran olursa diye diyorum...
    Üye
    kaankuet
    Tarih
    25 Ekim 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    aman beyler introda muting 'i unutmayın. onsuz hiç bi halta yaramıyor haberiniz olsun. leviathan eline sağlık. gtp çok iyi. 350 ms. delay, chorus ve muting. intro bu kadar........
    Üye
    burctankal
    Tarih
    25 Ekim 2004
  • Parça Franz Ferdinand - Take Me Out

    hastaym sana hastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Üye
    uzaylı otopsi
    Tarih
    25 Ekim 2004

Anket

gk2_ sorar:
en iyi görüş hangisidir?
  • önemli olan müziğin bir bütün olarak kulağa hoş gelmesi
  • yok abi ben thrash'ten başka birşey dinlemem
  • sadece yabancı müzik dinlerim
  • türkçe müzik olmaz
  • herkesin zevki farklı kimseyi beğendiği ve savunduğu gruplardan-sanatçılardan dolayı yargılamam
  • anlamadığım şarkıları dinlemem
//www.garaj.org