Yorumlar
Parça
Leman Sam - Rüzgar 2
akorlarını çok merak ediyordum
ve buldum
Üye
temburvan
Tarih
19 Ekim 2004
Parça
Hoobastank - Reason (the)
çok güzel bir klipi var
ve çok hoş bir sesi var
onu göremek istitiyorum.adresi kim de var?ya tlf numarası
Üye
temburvan
Tarih
19 Ekim 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Dünya Yalan Söylüyor
helel olsun beaaa
Üye
dejavu1402
Tarih
19 Ekim 2004
Parça
Rasmus (the) - Funeral Song
bence rasmus'un en iyi şarkısı
Üye
ultrAlp
Tarih
19 Ekim 2004
«
1
..
16583
16584
16585
16586
16587
16588
16589
16590
16591
16592
16593
16594
16595
..
17032
»
Anket
onrtrn
sorar:
Sizce İzmir'deki en iyi ses kayıt stüdyosu hangisi?
Dream
440
Karşıyaka Sanat Merkezi
Negativ
Kartal
Hangar
Dipses
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket