bu karakedi böyle sound ları heavy metal gibi bişe die yanlış hatırlamıosam ama yamuk prenses sözleri süper olmuş cidden başarılı demek az kalmış bugün yarın punk moduna geçerler tahmin ediyorum bence süper olur:)
karakediyi ankaradaki arkadaşlarımdan çok övgüyle duyuyordum. ilk defa bu sene barışarock ta izledim ve bayıldım. bu şarkısı çok çok güzeldi.. grubun başarılarının devamını dilerim ..