Sözlerde bir fahişenin gecenin bi yarısı çaresiz bi şekilde müşteri beklemesi anlatılmaktadır. Hatun bu duyguyu tam yaşatıyo. Lakin guano apes şarkıdan fahişe yorumunu çıkarmaya çalışmış sözlerde yaptığı makaslamalarla ama o ablaya söletirsen şarkıyı fahişe izleniminden kurtaramazssın ki... di mi ama?? :))))