evet şarkının adı "YARDIM ET".ilk dinlediğimde ve belki 500.kez dinlemiş olduğum bu şarkı hala tüylerimi diken diken etmeyi başarmış bikaç şarkıdan biridir.cambaz ve bir derdim var dışında başka şarkısını bilmeyen dinlemeyen arkadaşlara bu şarkıyı şiddetle tavsiye ederim.akorları çıkaran arkadaşada sonsuz teşekkürler...