Yorumlar
Parça
Gece Yolcuları - Unut Beni
dostum bu guzel de su yaban gulu de varmı? onada bi ayar yapsan, eyvallah...
Üye
megapo
Tarih
14 Ekim 2004
Parça
Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor
sana katılıyorum
Üye
H_A_d_E_S
Tarih
14 Ekim 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz
ya kardesim on bes saniyelik kısmını cıkarıp yayınlıyorsun ayıp hep sini cıkardıktan sonra yayınlasana milletle dalga mı geciyorsunuz
Üye
mburakyasar
Tarih
14 Ekim 2004
Parça
Kurban - Yosma
iyidir bi deneyelim görelim dimi:-)
Üye
batbass
Tarih
14 Ekim 2004
Parça
Nev - Sen Gibi
hakkatten hiper yanlış olmuş.yazan arkadaş kusura bakmasın ama daha çok çalışması lazım :)
Orjinali Bm-A-Em diye başlıyor
Üye
offspring
Tarih
14 Ekim 2004
Makale
GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004
çekinmeyin çekinirseniz Yiaa'yi görme serefine erisemezsiniz. yazik olur yani :)
Üye
Yiaa
Tarih
14 Ekim 2004
«
1
..
16596
16597
16598
16599
16600
16601
16602
16603
16604
16605
16606
16607
16608
..
17032
»
Anket
verrater
sorar:
Şebnem Ferah'ın yeni albümü Benim Adım Ormann'ın en güzel şarksı hangisi sizce?
Merhaba
Yalnız
Benim Adım Orman
İstiklal Caddesi Kadar
Serapmış
Mahalle
Eski
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket