ben bu şarkıyı ilk kez ist-ank arası tren yolculuklarımın birinde dinlemiştim.kardeşimin cd lerinden biriydi.aceleyle çıktığımdan ilk beş cd ne bakmadan atmıştım çantaya.o zamanlar da hali vaktime uygun bir şarkıydı sözleri itibariylen...Neyse... şimdi dinliyordum bi bakıym neler yazmışlar dedim.Çok tebrik vega.