çok eskilerden kalma bir tür parti..aslında oldum olası çocukça ve saçma gelmiştir.daha çok ortacağın kendinden geçmiş burjuva sınıfının artık herşeyi denedikten sonra ne yapacağını şaşırmış hallerinin bir aramağanı bu maskeli balolar.. neyse maskeli balo ile ilgili yorumum budur..sevmem..