wallah MeDuSa_62 nerden geldi aklına şu chucky olayı anlamadım ama doğru söylüyosun adamın ısırılasıca yanakları var. ama şu karizma uğraşlarına katılmıyorum çünkü adamı farklı yapan bence bu!!! ayrıca guiltye lafım yok grubun en mükemmel şarkısı. ayrıca klibide diğerlerinin arasında en güzeli. sizcede öyle değilmi?? :))