Yorumlar

  • Parça Rasmus (the) - Guilty

    wallah MeDuSa_62 nerden geldi aklına şu chucky olayı anlamadım ama doğru söylüyosun adamın ısırılasıca yanakları var. ama şu karizma uğraşlarına katılmıyorum çünkü adamı farklı yapan bence bu!!! ayrıca guiltye lafım yok grubun en mükemmel şarkısı. ayrıca klibide diğerlerinin arasında en güzeli. sizcede öyle değilmi?? :))
    Üye
    rasmusgirl
    Tarih
    9 Ekim 2004
  • Parça Nev - Sen Gibi

    ck gusel yaaaa benim şarkımmm
    Üye
    deadthtone
    Tarih
    9 Ekim 2004
  • Parça Aşka Özlem - Maraz

    Cok guzel bir sarki ve hayatimda Aska Ozlemle tanismak isterdim
    Üye
    Iskender
    Tarih
    9 Ekim 2004

Anket

Smtcn sorar:
Yolda giderken ilk terciğiniz hangisi olur?
  • Guns N\' Roses - Welcome To The Jungle
  • AC/DC - Back In Black
  • Kansas - Carry On Wayward Son
  • Aerosmith - Walk This Way
  • Black Sabbath - Iron Man
  • Kiss - Heaven\'s On Fire
  • Scorpions - Rock You Like A Hurricane
  • Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
//www.garaj.org