Yorumlar
Parça
Smiths (the) - Boy With The Thorn In His Side (the)
hayatımın soundtrack'ine direkt giriş yapan şarkılardan biri her the smiths şarkısında olduğu gibi
keder melankoli ve zevkin sarhoşluğu ...
Üye
tacimsuede
Tarih
8 Ekim 2004
Parça
Anonim - Gitar Akorları
bu ne abi ya ama doğuş çalr hepsini:P
Üye
unplugged_crt
Tarih
8 Ekim 2004
Parça
Rasmus (the) - First Day Of My Life
I'll always be yours...şu söze bakın daha ne diyebilirim ki?
Üye
DaRkRoCkEr
Tarih
8 Ekim 2004
«
1
..
16609
16610
16611
16612
16613
16614
16615
16616
16617
16618
16619
16620
16621
..
17032
»
Anket
sıkılhan26
sorar:
AXL marka gitarları/amfileri duyup, denediniz mi hiç?
Denedim abi, çok sağlam tonları ağlıyo lan:)
Duydum ama denemedim, nasipse deneyecem.
Duydum ama denemedim, denemem de fender var lan.
Duymadım, o ne ortaam?
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket