******valla bence de yazık.albümünü aldım.ve baştan sona dinlemişler mi?diye soran arkadaşa cevap ossun DİNLEDİM KARDEŞİM.bi naneye benzemiyo.her sıradan albüm gibi içinde göstermelik bikaç şarkı var(ilk 3 şarkı)diğerleri 10 üzerinden 6 yı geçemez.pentagram gibi bir grupta yetişiyor adamlar ama demir demirkan olsun ogün olsun piyasaya yeni selam çakan elemanlardan fazla bi farkı yok.dinlemiyo muyuz dinliyoruz ama kaliteli olduğu için sadece ritim gitarların sesini dinlemek için.albüm sololardan yoksun.lead gitarların sound u çok arka planda.yani "abi adam ne solo atmış ya helal olsun valla "diyebileceğimiz bi bölüm yok.yazık olmuş pentagramın emeklerine yazııııkkkkkk... ****