pardon giriş kısmı yanlış cıkmış ben öyle yapmamıştım ama
hata olmus heralde üstünde giriş x2 yazan yer verse nin
baslangıcı 6 kere yapılcak ilk sıranın en sonundaki 3.
telin 6.perdesinden baslayan yerde giriştir 2 kere yapılcak
hayret bişey ya adam neredeyse türkiyedeki en iyi gitarist niye bu kadar aşağıladınız anlamadım oh ne güzel ya! adam anatolyada pentagramı ayakta tutan tek elemandı bir ayrıldı diye hemen metal özentileri adamı kötülemeye başladı varmı demir gibisi bea! haa unutmadan son albümdeki soloları basları davulu flan kulağını aç da iyice bir dinle !!! (kedi uzanamadığı ciğere mındar dermiş)