Yorumlar
Parça
Air - Cherry Blossom Girl
çok güzel şarkı be...
Üye
oz
Tarih
28 Eylül 2004
Parça
Doğan Canku - Sonsuza Dek 1
Dinlerken ağladığım ender şarkılardan, mükemmel...
Üye
Jaguars
Tarih
27 Eylül 2004
Parça
Kurban - Yosma (Intro)
ben galba çıkardım ama arpeji harbiden yapamıyorum ama yollarım bi ara......
Üye
SONofJACKASS
Tarih
27 Eylül 2004
Parça
Hoobastank - Reason (the)
çok pardon havası diyecektim:))
Üye
AMYLEE
Tarih
27 Eylül 2004
Parça
Ogün Sanlısoy - Ben De Özledim
abi ya ogün baslı basına bir harika zaten onun icin söylencek birsey bulamıyorum popcular arebesciler onun yanında kedi bile olamazlar
Üye
by_queen
Tarih
27 Eylül 2004
Parça
Hoobastank - Reason (the)
arkadaşlar bu şarkı çook güzel yaw!ilk dinlediğimde vuruldum!
değişik bir hafası var ne bilim...
Üye
AMYLEE
Tarih
27 Eylül 2004
Parça
Nev - Sen Gibi
bitiyorum bu şarkıya yaaa,,Çooook Güzel bi şarkı,,birde solosu olsaydı :(( Bu arada Helal olsun
Üye
Gitaw_Canlıdıw
Tarih
27 Eylül 2004
«
1
..
16646
16647
16648
16649
16650
16651
16652
16653
16654
16655
16656
16657
16658
..
17032
»
Anket
Oysterhead
sorar:
Whamola enstrümanını biliyormusunuz?
Tabi ki biliyorum
Adını duydum ama bilmiyorum
Bilmiyorum ama nedir merak ettim
Bilmiyorum bilmek de istemiyorum
O kadar çok bilmiyorum ki kendimden utandım
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket