yaaaa badcatgarfield bu haksızlık bu benim en çok sevdiğim şarkı ben yazacaktım :((((
neyse bende girl from mars parça'sını yazarım :))) onu yazmamışsın.
anladığıma göre ASH hayranısın neyse bunları punklife kolonisinde konuşuruz komiserim :))))
bırakın ya adamın geçmişi....adam harika albüm yapmış....tüm sözler de ona ait(bende özledim dışında) daha ne istiyorsunuz adamdan...olumsuz şeyler yazanlar albümü baştan sona kadar dinlemişler mi acaba ? anca meyve veren ağacı taşlarsızın....