Yorumlar
Parça
Reflex - Sen Hep Benimsin 1
ama yanlış bu akorlar..
Üye
gitist
Tarih
15 Eylül 2004
Parça
Bermuda - Panzehir
hııı güzelmiş,tabi ben notadan anlamadığım için.. olsun yaf sözler güzel:)
Üye
solitary_girl
Tarih
15 Eylül 2004
Parça
Bic Runga - Sway
sweet at home ne güzel şarkıdır yaa! onun sözü war mı NES?
Üye
gıligıliFIRAT
Tarih
15 Eylül 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Yaz (Ritm+Solo)
ya ercan sen olmazsan kim tabları çıkaracak ,garaj seni maaşa bağlasın he;)
Üye
FaTiMa
Tarih
15 Eylül 2004
Edevat
M-Audio - Radium 61
yaramaaaazzzzz.... kahrolsun midi klavyeler ve sampler lar.. yaşasın synthesizer!!!!
Üye
JazzaNova
Tarih
15 Eylül 2004
Makale
The Cure
ben salağım! çünkü nasıl olurda yıllardır bu grubu dinlemedim! The End Of The World parcası süper yaa! roll ağustos sayısında grubun röportajları var alın okuyun derim..
Üye
gıligıliFIRAT
Tarih
15 Eylül 2004
Edevat
Marshall - Marshall AVT100
ben kullandım bunu abı manyak bır sey fıyatına gelınce 800 dolar
Üye
dark_eagle06
Tarih
15 Eylül 2004
«
1
..
16681
16682
16683
16684
16685
16686
16687
16688
16689
16690
16691
16692
16693
..
17032
»
Anket
cypguitarist
sorar:
Carlsbro markası iyimidir?
Evet
Hayır
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket