Arkadaşlar bu şarkının çevirisini aradım bi ara ama bulamadım. Hiçbir yerde verilmemiş ben de yapabildiğim kadarını çevirdim hemen. yanlışlar bol, ingilizcesi iyi olan arkadaşlar burdan düzeltirlerse güzel olur...
Geçen gece disko kralıydı galiba yanlış hatırlamıyorsam Murderking konuk olmuştu ve programın sonunda 2-3 parça çaldılar (daha doğrusu çalmadılar). inanamadım çünkü playback yaptılar. Murderking bile bunu yapıyorsa ki sahne performansları güzel bir gruptur, diğer orkestrasız şarkıcılar nasıl yapmasın..
tama imperialstar, pearl target'tan daha kötü bir davul, modeller arasında çok büyük farklar var
sonor'un maple davulu, tama veya pearl'den de iyi olabilir.. bu şekilde bir anket çok anlamsız, hiç bir şey ifade etmiyor...