bırakın allah aşkına iron maiden'ın gitar sololarında bir özellik yok.her halta metallica demiyorum ama buhnların arasından her türlü metallica yani biraz da bırakın metallica düşmanlığını.burada sana metallicanın sadece bir albümü mü demiş.adamlar güzel müzik yapınca ticari kaygı mı oluyor.tamam st. anger rezalet bir albüm bence ama master of puppets ya da RtL çok güzel albümler bence.burada hız istiyosan one ile MoP 2. solo var duygu istiyosan Fade to Black ve MoP 1. solo var yani.Iron maiden dinlerim Bruce'a hürmeten ama.onu çıkar iğrenç bir grup olur bence
Maiden?
Black Sabbat?
19 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: Torrrak
İddia ediyorum ki Garaj.org'daki -iyi niyetle yapıyor olabilir orasını bilemem ama- en tartışmaya açık,özürlü anketleri kirk-_-james arkadaşımız yapıyor.
19 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: Oysterhead