Yorumlar

  • Üye
    erhandüzelten
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket Bass gitar diyince akla ilk gelen??

    siz bu arkadaşın söylediği isimleri boşverin marcus miller, victor wooten dinleyin eğer bas gitar müziği dinleyecekseniz :D:D


    Eğer bas gitar çalan adamlarsanız; eskilerden The Who,Rush,Led Zeppelin,Thin Lizzy,Cream,Black Sabbath,Motörhead ve Level42 gibi grupları dinleyin.Kısmen yenilerden ise Red Hot Chili Peppers,Primus,The Weapon Of Choice,Rage Against The Machine gibi grupları dinleyin.

    John Enswistle,Geddy Lee,Geezer Butler,Mark King,Les Claypool gibi adamlar tatmin etmeli bas gitarist adamı. Jason Newsted gibi kasıntı; Rob Trujillo gibi iyi çalmasına rağmen gorillik yaparak karizmasını sıfırlayan adamlar değil.
    1 Mayıs 2010 Cumartesi | Yazan: Oysterhead
    Üye
    Strongest
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    lan yine mi sen? kıstırıcam seni birgün garajın tenha bir köşesinde he.
    15 Mayıs 2010 Cumartesi | Yazan: •irem_nilsu•


    İyibi teca vüz etmedgin kalmıstı :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    Leviathan


    Eğer gerçekten müzik dinleyen insanlar olsaydı bu dünyada, "Dave Mustaine zamanında Metallica'da çalmış ama sonra kovulmuş hırs yapmış Megadeth'i kurmuş" muabbeti yapılmazdı bu dünyada.

    Yazdıkların benim daha önce yazdıklarımdan daha başka bir şeyi ifade etmiyor Leviathan. Ben ne diyorum insanlar sadece müzik dinlesinler. Bir müzik grubuna ödül verileceği zaman "Beyler Dave Mustaine zamanında Metallica'da çalmış ama sonra kovulmuş hırs yapmış Megadeth'i kurmuş o zaman hadi bu ödülü Megadeth'e verelim" muabbeti yapılmıyor ki zaten Slayer, hakkı olan ödülleri övgüleri alıyor 30 senedir.

    Ancak Metallica güdümündeki dinleyici kitlemiz, "Dave Mustaine zamanında Metallica'da çalmış ama sonra kovulmuş hırs yapmış Megadeth'i kurmuş" muabbetine takılmaktan kendini alamıyor; Megadeth dinliyor; bu muabbetten dolayı da Dave Mustaine ve dolasıyla grubu Megadeth'e saygı duyuyor onu zaman zaman Metallica'yla kıyaslasa bile baş tacı yapıyor 2. sıraya koyuyor.

    E böylece ne oluyor? Megadeth'den daha kötü albümlere imza atmayan, Megadeth'deki elemanlardan daha kötü olmayan elemanlara sahip olmayan, Megadeth'in toplam albüm satışından daha az albüm satmayan, Megadeth'in kazandığı ödüllerden daha az ödül kazanmayan aksine daha fazla ödül kazanan bir grup olan Slayer, 3. muamelesi görüyor.

    Sorun Slayer'ın 2. nesil metal arenasındaki 3 büyük'ten biri olması değil; 3. büyük muamelesi görmesidir.

    (bkz. Beşiktaş)
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket Led Zeppelin'in en sevdiğiniz şarkısı ?

    Her iyi grupta olduğu gibi bu grubunda en sevdiğimiz şarkısı yok..
    Albüm olarak 3 derim..
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket Bütün gün boyunca tek bir grubu/kişiyi dinlemek zorunda kalsanız hangisini tercih edersiniz?

    Anket harika,tebrik ederim..
    Death en baymıyan olur...ondan sonra judas...jimi bayar beni
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket Sizce hangisi dünyanın en kaliteli vokalidir?

    Chuck Schuldiner'e taparım..ama pek tabi ki şıklardan Rob Halford..
    Şıklarda olmasa da kesinlikle Robert Plant...
    Hetfield'cılara diyecek birşey yok..Vokal dediğin kendine özgü bir tarzdır,grupların rengidir zaten
    Yaş aralığı konusuna katılmıyorum çok var o yaşı geçmiş Hetfield'cı abiler..
    Rest in peace Chuck,Dio...
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket Hangi Death parçası?

    Story To Tell
    Üye
    Stratomaster74
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket iron maiden'ın en iyi şarkısı?

    these colours dont run derim ben
    Üye
    manyak kedi
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket En sevdiğiniz The Doors şarkısı ?

    People Are Strange'deki o hüznü başka bir yerde bulamadım. Neredeyse mükemmel :)
    Üye
    BrownEyedGirl
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    evet crossfire gerçekten çok sağlam bi grup,eklemem gerekirdi listeye.
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    21 Mayıs 2010
  • Anket En İyi Metallica Şarkısı

    1.Master of puppets
    2.Ride the ligthning
    3.For whom the bell tolls
    4.Fade to Black
    5.King nothing
    Üye
    korver
    Tarih
    20 Mayıs 2010

Anket

tamerdincay sorar:
Megadeth mi Metallica mı daha sert rifflere sahip?
  • Megadeth
  • Metallica
//www.garaj.org