Yorumlar

  • Üye
    Vitek
    Tarih
    17 Mayıs 2010
  • Anket Solo takılan gitaristler için en rahat gitar?

    jackson sl-1 soloist ile sağlam solo atılır atılmasınada kaç kişi alabilir o gitarı ???
    Üye
    inlayless
    Tarih
    17 Mayıs 2010
  • Parça Demir Demirkan - Kahpe

    harvester of sorrow (metallica) :)
    Üye
    maske_75
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Anket sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?

    Queen 70lerdeki elektronik altyapıların yeni yeni kıvama geldiği dönemde rock müzikle opera tarzını birleştirmiş, rock müzikte çığır aşmış nadir rock opera ağırlıklı gruplardandır, zmaanla 80lerde kendi tarzlarını yaratmış ve rock operadan sert bir elektronik tarz benimsemişlerdir bunun yanında etnik enstrumanlarda kullanmışlardır bunun sebebide freddie mercury'nin doğu kültüründen esinlenmesidir, aslında brian may queenin rock yapı taşını oluşturan önemli etkendir baterist roger taylor ve basist john deacon hard rockı queene sahiplendirmiş freddie mercury ise aldığı opera eğitiminin yanında blues ve elektronik popa olan yatkınlığıyla queenin tarzını oluşturmuştur.

    Freddie Mercury'nin solo çalışmalarına bakıldığında 80lerde çıkan Queen albümlerinin genel olarak Freddie Mercury'nin tarzını yansıttığını anlarız

    Kısaca Queen progressive rock olamayacak kadar özgündür.
    Üye
    mrRainmaker
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Anket Solo takılan gitaristler için en rahat gitar?

    Suhr
    Gibi şıklara bakınca güldüm yha rockson falanda yazsaydın tam olurdu :D
    Fender,Gibson hibi markalardan haberin yokmu?



    senin suhrdan haberin olmadığıda çok belli burda=)
    Üye
    serkann2107
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Anket Whamola enstrümanını biliyormusunuz?

    http://www.youtube.com/watch?v=I4_H4T2lj-4

    burda bi video var, ilginç bişeye benziyor.
    Üye
    sıkılhan26
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Anket Metallica nın Nothing Else Matters dan başka şarkısını bilmeyip de Metallica konserine giden :

    hakkaten saçma bi anket bu, keza metallica sevmiyor diye emre aydın sevmek zorunda mıyız, sevgili anket kreatörü arkadaşım?
    Üye
    sıkılhan26
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Anket Hangi Türe Yatkınsınız?

    hiçbirşeyden korkmam takma adı gothicle başlayandan korktuğum kadar
    13 Mayıs 2010 Perşembe | Yazan: Carsi Arin


    ahahaha :))
    Üye
    rockstar orhan
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Anket Metal müzikte efsane budur!!! dediğiniz şarkı???

    abi bu ağır konuşmandan sonra gitsin intihar etsin :DD yerin dibine sokmuşsn :D
    15 Mayıs 2010 Cumartesi | Yazan: kirk-_-james


    Ne yapalım abi coluk cocuk la ugrasıyoruz boş vakıtlerimizle :P
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Parça Çilekeş - Kendimden Geriye

    arkadaslar akorlar fena degil... ve eger gercekten yanlislik varsa - size gore - o zaman nerde yanlislik oldugunu soyleyin ya da arkadasimizi Yermeyin... bana gore oyle cok buyuk yanlislik yok... ( bu akorlarla calinabilir bu sarki...) eline saglik kardesim.. umarim cok daha iyilerini yaparsin...
    Üye
    Klubnechko
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Parça Çelik - Kim Daha Çok Seviyor

    Dm C Am
    Her zaman keyiftesin neşedesin zevktesin

    sanirim burasi boyle olmali ( ortaya C gelmeli )
    ..
    ama eline saglik...
    Üye
    Klubnechko
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Parça Cem Karaca - Islak Islak

    her konserimde ve programimda soyluyorum.. soylemekten de cok keyif aliyorum.. Nur icinde yat Cem KARACA ...
    Üye
    Klubnechko
    Tarih
    16 Mayıs 2010
  • Anket Cinderella dinler misiniz

    cinderellayı duymamış kullanıcılar var çok yazık.
    Üye
    masterofbass
    Tarih
    15 Mayıs 2010

Anket

bonzoleum sorar:
Sizce en iyi davulcu?
  • Vinnie Colaiuta
  • John Bonham
  • Neil Peart
  • Mike Portnoy
  • Cengiz Tural
  • Keith Moon
  • Buddy Rich
  • Lars Ulrich adbaksjdansdajlsd
//www.garaj.org