ya slayer nasıl dinlenir anlamıyorum ya.adamın tek yaptığı çığlık atmak g...nü yırtıp bağırmak ama dinleniyo nasıl bişey anlamam.bu arada metallica cevabım.ama ben ce en iyi metallica şarkısı değil master of puppets.hatta bence çok kötü.sadece solosu sağlam.sözleri dandik geliyo bana.en iyisi fade to black
14 Mart 2010 Pazar | Yazan: Legolas_624
Okadar kişi dinliyorsa problem sendedir. Çevirilerle sözlerin nasıl saçma oladuguna kanaat getiremezsin.Ona cıglık denmez Scream ya da brutal denir,yorum farkıda diyebılırsın...
Ya da hiç birsey yazamayıp hayatnın geri kalanında bu anketi gördükten sonra kapatıp dinlememeye
devam edebılırdın saygı duymanı bekliyemem çunku :)Saygı duymak suyulmak özel birseydir sen duymadıgın gibi sanada duyyulmuycak :=()