abi anthrax habire vokal değiştiriyo vokalde belladona olursa onlar yardırır..
metallica 2008de türkiyeye geldiğinde çökmüşlerdi zaten eski performanslarından eser yoktu..bu sene extra bir şey çıkaracaklarını zannetmiyorum..
rammstein ne kadar sevmesem de sahne performansları harikadır bu adamların..sevenleri verdikleri bilet parasına pişman olmycaklar bence..
Ve en önemlisi bence Megadethin gelmesi olacak şöyle ki;
Megadethin 2010 atlanta konserlerinden bi kaç part izledim..eskisi gibi değiller dave'in sesi gitmiş ama adamlar gümbür gümbür çalıyorlar..david ellefson'ın da dönüşüyle daha sağlam olmuşlar..eski megadethe çok yakınlar yine acayip coştururlar diye tahmin ediyorum..
Oyum Megadeth'e..